محکم بغلم کنی

عاشقانه های♥♥ مــــا ♥♥

یعنی میشه ..

یه روز من و تو به هم برسیم ..

بعد یه روز صبح ..

تو بخوای زود بری سر ِ کار ..

منم خوابالو .. لای چشمامو باز کنم ببینم ..

داری آروم از تختخواب بلند میشی که منو بیدار نکنی ..

یهویی دستتو بگیرم و بگم :

میخوای بری سر کار ؟ زود نیست ؟ ساعت چنده ؟

تو هم بگی : سلام . صبح بخیر عزیزم ..

نه باید قبلش یه سر برم بانک ...

تو بخواب چرا بیدار شدی خانومم ؟

منم بگم : صبحت بخیر عشقم آخه صبحونه چی ؟

پاشم صبحونه درست کنم با هم بخوریم بعد برو ...

تو هم بگی : نه . زوده خیلی .. از الان بیدار شی چکار ؟؟!!

بخواب استراحت کن منم یه چیزی سر ِ کار میخورم ..

منم بگم: مطمئنی ؟ معده ات درد نگیره عشقم ؟؟

تو هم بگی : نه مواظبم ..

حالا تو بخواب منم برم تا چکم برگشت نخورده !!!

منم بگم : خب !! برو حوصله کمپوت آوردن ندارمااا اول زندگی !!!

تو هم بگی : نترس .. اگه بذاری برم به کمپوت نمیرسه .. !

منم بگم آخه دلم نمیاد دلم تنـــــگ میشه ..

تو هم بگی : زود میام .. واسه ناهار میام ..

بگم : جدی ؟؟ پاشم ناهار درست کنم پس ؟؟

تو هم بگی : از کله سحر پاشی چی درست کنی .. نمیخواد فعلا !!

منم بگم : باشه .. پس فکر کن ناهار چی دلت میخواد..

بعد اس ام اس کن همونو درست کنم برات ..

تو هم بگی باشه .. اما میدونی که من فقط لپای تو رو میخوام ..

منم بخندم بگم : اوهوم .. میدونم ولی جدی میگم ..

تو هم بگی : منم جدی گفتم .. باشه مسیج میکنم ..

منم محکم بوست کنم و بگم : دوستت دارم

تو هم محکم بغلم کنی بگی: نه بیشتر از من خانومم

یعنی میــــــشه عشقــم ؟؟ آمیــــــن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 30 / 4 / 1393برچسب:,

] [ 14:22 ] [ SoHa ♥ MeHDi ]

[ ]